اعلام نتایج انتخابات رایانه ای سرعت بیشتری خواهد داشت
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار ایرنا مستقر در ستاد انتخابات كشور 'امیر شجاعان ' روز جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص شمارش آرا به صورت رایانه ای و دستی افزود : در كنار تجهیزات رایانه ای شمارش دستی هم وجود دارد .

وی خاطر نشان كرد: در 14 حوزه در كل كشوربا لغ بر یك هزار و 400 شعبه ، آراء به صورت رایانه ای شمارش می شود .

شجاعان ادامه داد : در حوزه هایی نظیر پاكدشت در استان تهران، شهرستان خمین در استان مركزی ،شهرستان فسا در استان فارس، اردكان در استان یزد،شهرستان دامغان در استان سمنان ،بندر انزلی در استان گیلان، مباركه در استان اصفهان، شهر بابك در استان كرمان ،بروجن در استان چهارمحال و بختیاری، شبستر در استان آذربایجان شرقی وخرم دره در استان زنجان آرا به صورت رایانه ای شمارش می شود.

شجاعان در عین حال افزود : در صورت ایجاد اختلال در سیستم رایانه ای اخذ رای در این شعب رای گیری به صورت دستی نیز انجام می شود .

** شعبه های سیار ، رایانه ای رای گیری می كنند

وی همچنین در خصوص شعب اخذ رای سیار به صورت رایانه ای اظهار داشت : تمامی شعب اخذ رای سیار به صورت رایانه ای رای گیری می كنند مگر در نقاط صعب العبور كه شعبه های سیار به صورت دستی فعالیت رای گیری را انجام می دهند.

وی همچنین در ادامه خاطر نشان كرد : نحوه انجام رای گیری به صورت رایانه ای بدین گونه است كه مردم با در دست داشتن یك كارت كه شبیه كارت تلفن است با توجه به كد داوطلب به ای صندوق رای می روند .

رییس كمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات كشور در خصوص نحوه اعلام نتایج به صورت رایانه ای گفت : بی شك نتایج رایانه ای به سرعت انجام می گیرد و زود تر از روش سنتی اعلام خواهد شد .

شجاعان تصریح كرد: درحال حاضر بین شورای نگهبان و وزارت كشور در نحوه برگزاری انتخابات 90 و همچنین نتایج آرا هماهنگی برقرار است .

گ س ** 1418





:: برچسب‌ها: فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: